PhotobucketChefdesigneren bag 2ND DAY, Mette Christensen + de tre nøgleord for den nye linje.Photobucket2ND DAY afholdt et event i torsdags, hvor en masse mennesker mødte op for at se den nye kollektion.PhotobucketPhotobucketPhotobucketEn af mine favoritter – kappe med fede læderdetaljer.PhotobucketPhotobucketPhotobucketJeg fik også hapset et billede af hele designteamet bag 2ND DAY til eventet. :)PhotobucketEn af de ting jeg har købt fra kolletionen. En rigtig lækker buksedragt med rynk på ærmerne og bindebånd i taljen. Tænker den både er fed til hverdag med flade sko eller til fest med et par chunky stiletter og en masse sølvsmykker.

I denne video kan I se hvad 2ND DAY er – den er filmet mens vi er igang med en fitting.

Day Birger et Mikkelsen har lanceret en ny linje, 2ND DAY. Denne nye linje henvender sig til den yngre målgruppe på omkring 25 år og er meget mere rå og ungdommelig, end hvad man førhen har set fra Day Birger et Mikkelsen. Mange af jer ved nok, at jeg arbejder for Day som husmodel, og jeg har derfor haft mulighed for at følge udviklingen af 2ND DAY helt fra begyndelsen. Jeg er selv helt vild med kollektionen og har blandt andet købt buksedragten ovenfor. Hver eneste dag jeg er derinde for at prøve tøj, finder jeg nye ting at skrive på ønskesedlen. Day afholdt et event i torsdags for at fejre lanceringen af 2ND DAY, som I kan se billeder af ovenfor. Super hyggeligt!

P.s. Husk Fashion Flea i dag fra 10-16! :)

Day Birger et Mikkelsen has just launched a new line called 2ND DAY, which is aimed at a younger target group around 25 years old. This new line is edgy and cool and I’ve already fallen in love with many of the styles. Especially the jumpsuit above that now hangs in my closet :)